Hvem er du, Netværksmand- eller kvinde? Hvem er du bag din trøje med firmalogo, dit ternede slips eller din kækt løsthængende skjorte? Hvad har du i din bagage – udover din virksomheds produkter, visioner og salgsmål? Hvem er du… egentligt?

Sådan lyder nogle af de spørgsmål, som vi torsdag morgen forsøgte at gå i kødet på, da vi var vært for et morgenmøde i Aarhus Netværks Gruppe 12. De 26 fremmødte netværkere blev inviteret inden for på studiet til en aktiv, skæv, ud-af-komfortzonen deltagelse i den kreative udviklingsproces til en film om, ja… Aarhus Netværks Gruppe 12.

Forud for morgenmødet var medlemmerne blevet bedt om enten at medbringe en personlig rekvisit eller optage en lille filmsekvens fra deres ’virkelige’ virkelighed. Og i løbet af halvanden times tjubang filmproduktion (sideløbende selvfølgelig med den sædvanlige og nødvendige netværkskaffe) fandt vi bl.a. ud af, at Johnny (Østjysk Firmafrugt) ser voldsomt kæk og cool ud i tyggegummityggende profil, at Jacob (User IT) har en stor fortid i Livgarden, og at Emil (Radisson Hotel, Aarhus) er stolt indehaver af verdens formentlig mindste gryde.

gruppe12_2

… og pointen med det hele?

Vores engagement i Aarhus Netværk handler om meget mere end overordnet kendskab til vores netværkskollegaers forretning. Det handler om at komme om bag firmafacaden og finde ud af, hvem den person er, som vi diskuterer og sparrer om ting med. Hvem er hun, hende som vi kan invitere ombord på egne projekter. Hvem er han, ham som vi kan åbne døre for hos andre af vores samarbejdspartnere. Vi mener, at den gode netværksrelation er en 360° graders approach: Se selv med, når vores netværksfilm rammer gaden om 10 dage…