Nordjyllands Trafikselskab
Film
Tre TV-spots som led i Nordjyllands Trafikselskabs kampagne #dintur.
Ny mobilitet kalder på nye film.
Sammen med Clienti kigger NT fremad mod moderne mobilitet. Der findes ikke én,
men tusindvis af måder at rejse på. Den historie fortælles i kampagnen #dintur.


Kunden
NT transporterer hver dag tusindvis af nordjyder rundt til lige så mange aktiviteter på lige så mange måder. Cykel, flextaxa, bustur, togrejse, gåtur. Alt er i spil; i virkeligheden og derfor også i kommunikationen.
Skabelsen
Over tre dage var vi Nordjylland rundt sammen med Clienti for at vise mangfoldigheden i NT’s udbud og kundesegment. Fra Hirsthals til Støvring. Fra ung stiletpige til hjertelig bedstemor.
Output
NT har fået tre spots til TV og social media, som visualiserer #dintur-kampagnen. Både ved at vise forskellige typer af mobilitet, men også ved at lade karaktererne deltage i kampagnen.
Fun fact
Filmenes karakterer er “rigtige mennesker”, som Clienti har castet på de nordjyske gader og stræder i de kolde vintermåneder. Formålet var at give kampagnens autencitet et boost – og det, synes vi, lykkedes til fulde.
