Nordjyllands Trafikselskab

Ny mobilitet kalder på nye film.

Sammen med Clienti kigger NT fremad mod moderne mobilitet. Der findes ikke én,
men tusindvis af måder at rejse på. Den historie fortælles i kampagnen #dintur.

Kunden

NT transporterer hver dag tusindvis af nordjyder rundt til lige så mange aktiviteter på lige så mange måder. Cykel, flextaxa, bustur, togrejse, gåtur. Alt er i spil; i virkeligheden og derfor også i kommunikationen.

Skabelsen

Over tre dage var vi Nordjylland rundt sammen med Clienti for at vise mangfoldigheden i NT’s udbud og kundesegment. Fra Hirsthals til Støvring. Fra ung stiletpige til hjertelig bedstemor.

Output

NT har fået tre spots til TV og social media, som visualiserer #dintur-kampagnen. Både ved at vise forskellige typer af mobilitet, men også ved at lade karaktererne deltage i kampagnen.

Fun fact

Filmenes karakterer er “rigtige mennesker”, som Clienti har castet på de nordjyske gader og stræder i de kolde vintermåneder. Formålet var at give kampagnens autencitet et boost – og det, synes vi, lykkedes til fulde.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!